هیات مکتب الزهراء اشتهارد

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

۰

اصطلاحات و تیکه کلام های تیکه هاخوشمزه و تربیتی ...

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

از این اصطلاحات و امثال اون در سخنرانی و حلقه داری و روابط تربیتی و مربیگری خیلی میتونیم استفاده عمیق و جذاب و سودمند کنیم.. سالم، جذاب و تربیتی..

اگر شما هم موارد مشابه دارید، در قسمت نظرات اعلام کنید تا اضاف کنیم...


 * (قابل استفاده در سخنرانی و طرح بحث در حلقه)
 * (به حجم زیاد استفاده نکنید تا ارزشش رو از دست نده!)

+ چقدر گفتم، صدهزاربار یا ۲۰ بار یه همچین چیزی بین این دو تا! سید محمد انجوی

+ یه صلوات با شوق بفرستید!

+ وقتی یه مطلب خوب می خوای بگی: جا داره برای این مطلب از هر کدوم پنج هزار تومان بگیرم ولی به خاطر روی گل شما مجانی می گم!!

+ وقتی مسافران از راننده خاطر جمع باند؛ می خوابند. اما وقتی از رانندگی او مطمئن نیستند؛ نمی خوابند. الان می بینم وقت سخنرانی بنده چرت می زنید؛ خوشحال می شم که شما خاطرتون جمعه من چرت و پرت نمی گم. نقویان

+ حضرت امام(ره) به جای آنکه از کلمه “بفرمایید” استفاده کنند، می‌فرمودند: “بسم‌الله” و با آنکه “بفرمایید” کلمه مطبوع و متعارفی است به جای آن از کلمه “بسم‌الله” استفاده می‌کردند.

+ چن دقیقه مونده؟ ده دقیقه!
خوب پس یک صلوات ده دقیقه ایی بفرستید!

+ گاهی بچه های گروه از من می‌خواهند برنامه‌ایی را اجرا کنم که من حوصله یا وقت یا سرمایه مادی و معنویش را ندارم. برای همین می‌گویم: ان شا الله شما مربی شدی برای نسل آینده این کار را انجام بده؛ شما هم نسل سوخته ایی!!

+ خواستم یه ماجرا از میرزا جواد آقای تهرانی تعریف کنم. گفتم میرزا جواد خیلی مرد بزرگ و ارزشمندی بود مثل آینده بعضی از شما.

+ فرشته سمت چپ خسته نباشی!

+ برای کسی که شغل شریف عکاسی و فیلمبرداری در مجموعه، مسجد، اردو و… را به عهده می گیرد چه اسمی بسازیم؟ آوینی
و اگر یک نفر بیشتر بودند؛ چه اسمی؟ راویان فتح

+ ما مأمور به وظیفه‌ایم نه نتیجه

+ هر کسی از ظن خود شد یار من

+ اجرت رو ضایع نکن

+ چه‌خبر (با پاسخ) سلامتی رهبر

+ اگر زنده نموندی یه زن برات می‌گیرم و بهش می‌گم که دوستش داشتی!

+ چند روز با هم قهر می کنیم ها!

+ گر صبر کنی ز قوره انرژی هسته ایی سازی

+ یا کریم؛ نوکریم!

+ … جان! هر وقت حرف می‌زنی یک مطلب به دانش بشر اضافه می‌شود.

+ اکسیژن‌ها = بچه مثبت‌ها

+ دی اکسید کربن ها = بچه‌های منفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی